3. heinäkuuta 2011

Sunnuntai

Tänään onneksi oli energisempi olo heti herättyä ja sainkin aamukahvin lomassa käytyä läpi näitä mun paperipinoja. Papereita ja muita juttuja meni kolmeen kategoriaan; arkistoitavat paperit, muistot/muut tunnearvoltaan tärkeät paperit sekä paperit ja muut jutskat jotka edellyttävät jonkinlaisia toimia (esimerkiksi Ellos-tilauksen tilauserittely, jota tarvitsee palauttaakseen tuotteita). Seuraavaksi - ennen seuraavaa isoa pinoa - tuossa on kasa Sport- ja Kunto Plus -lehtiä, jotka pitää selata läpi ennen kierrätystä. Päätin, että joitain poikkeuksia lukuunottamatta en säilö enää lehtiä kuin korkeintaan parin tuoreimman numeron verran. Mulla oli tuossa vielä useiden vuosien Cosmopolitanit hyllyssä ja luinko mä niitä enää koskaan uudelleen? No en tietenkään! Siispä nekin on käyty osittain jo kaikki läpi ja pistetty kiertoon. Tärkeimmät jutut voi ottaa irti ja säilöä jonnekin, esimerkiksi inspiraatiokansioon, joka sekin pitäisi tehdä joskus.

Olin tosiaan ajatellut tekeväni kotihommia koko päivän, mutta sitten kaveri kyseli lähtisinkö jonnekin syömään. Valittiin simppeli ABC-asema, jossa on ihan kelpo ruoat. Pohdiskelin broileri-caesarsalaatin ja härkää rucola -annosten välillä ja päädyin sitten kunnon lihaan. Olen kerran aiemmin syönyt sitä myös, mutta täytyy sanoa, että tänään annos ei ollut jostain syystä kovin erikoinen. Oli se toki syötävää ja olin tyytyväinen, kun sopi karppausruoaksi oikein hyvin.

Härkää rucola à la ABC
Seuraavaksi suutasimme Biltemaan ja takastulomatkalla ei voinut olla pysähtymättä Ikeaan. :D Minulla on meneillään tosiaan Älä osta mitään -heinäkuu, joten oli taisteltava ja pidettävä päänsä tai antaa itselleen hieman siimaa. Päätin, että voin ostaa jotain, kunhan se on todella halpaa ja on jotain mikä muutoinkin on pitkällä ostoslistallani. Seuraavat ostokset löysivät tiensä luokseni:

Näckten kylpyhuoneen matto
Rationell aterinlaatikko

Sortumisesta huolimatta olen tyytyväinen, sillä ostokseni maksoivat vain 2,50 € :) Kylpyhuoneen matto ei ollut juuri sellainen mitä olin halunnut, mutta toimii pienenä valkoisena läiskänä kylppärissä, joka on vielä ihan alkutekijöissä uudistuvan ilmeensä osalta. Kylpyhuonesuunnitelmista myöhemmin lisää. Aterinlaatikkokaan ei ollut hinnalla pilattu, vain 1,50 €. Vanha laatikkoni oli aivan liian pieni. Siihen ei mahtunut kaikki tarvikkeet ja lisäksi laatikko liukui ees taas, kun oli paljon pienempi kuin itse kaapiston laatikko. Piti saada sellainen, joka täyttää koko laatikon sisuksen.

Tästä on hyvä jatkaa seuraavalla postauskerralla sitten sen olohuone-/keittiösuunnitelman parissa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...