16. lokakuuta 2011

O L O H U O N E !!!

Tiiättekö, oon ollut nyt tosi kauan tosi kipee ja siksi siis pitkältikin en ole kotitöitä pystynyt tekemään kunnolla, välillä vaan "muutaman tavaran taktiikalla" oon jotain yrittänyt tehdä. Tänään sitten tapahtui ihme: mun rakas ystäväni tuli iltapäivällä kylään ja siivosi sekä sisusti mun olohuoneen ja makuuhuoneen. Saa huomauttaa, jos muistan väärin, mutta en muista, että kertaakaan mun eteen olisi tällaista palvelua tehty. Kiitollisuuttani ja onnellisuuttani ei pysty oikein kuvaamaan, "kiitos" tuntuu aivan liian vaatimattomalta tähän tilanteeseen. Mutta joskus mä keksin jotain...

Tosiaan, luonani käyneet ihmiset tietävät, miltä täällä on näyttänyt aiemmin ja muiden on sitten vaan uskottava, kun sanon, että tää on radikaalisti niin erilainen kuin ennen, että ei meinaa samaksi huoneeksi uskoa. :D Lupaan yrittää saada vanhaan kameraani patterit ja kokeilla saisko sillä edes vähän parempia kuvia. Eivät tee kuvat nyt oikeutta todellisuudelle. Mutta pidemmittä puheitta, antaa kuvien puhua puolestaan.


















8 kommenttia:

  1. Ihanan valkoista ja rauhallista! <3 <3 Ja nuo tikkaat on <3!

    VastaaPoista
  2. Kyllä on kaunista! :) Tuo tv-taso on tosi kivan näköinen. Ja sulla on tuo lamppu, voih! :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Parasta on, että vaikka on valkoista, on niin hyvin eri sävyjä että ei oo kliinisen näköistä vaan lämmintä :) Ja minäki tykkään tikkaista <3

    -Miia-: Tv-taso on ihan ok, mutta oon pitänyt tuota eteisessä. Kun luovuin kirjahyllyistä, jouduin ottamaan tuon tason. Toi menee takaisin eteiseen heti, kun vaan saan hankittua 240 cm Beståa Ikeasta :) Toi valaisin on ehkä paras tähän mennessä mitä mulla on koskaan ollut. :)

    VastaaPoista
  4. Ystävät on ihania <3
    Hyvältä näyttää :)
    Ja tuo pikkulinssilude-nautiskelijaki tuolla matolla ja tuolin alla sulonen <3

    VastaaPoista
  5. Meän Satu: Se pitkäaikainen stressitaakka poistui harteilta, kun tavaroita ei ole enää missä sattuu. <3

    VastaaPoista
  6. Hyvältä näyttää, paras sisustuselementti on ehdottomasti tuo kissa :-D

    -Satu

    VastaaPoista
  7. Totta turiset Satu! :) R näyttää sopivan tuonne kuin nenä päähän. R: on ollut mulla alun perin hoidossa, mutta kuulin juuri, että mulla on mahdollisuus adoptoida se kokonaan itselleni. Houkutus on valtava, aivan jumalattoman ihana ja hellyyttävä poitsu. <3

    VastaaPoista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...