9. marraskuuta 2011

Kissa lukitsi omistajansa parvekkeelle

Iltalehdessä tänään julkaistu hauska pikku-uutinen:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011110914727655_uu.shtml

Hauska juttu, jos ei huomioida omistajan kokemaa kylmyyttä parvekkeella vähissä vaatteissa. :) Vieläkin hauskemman jutusta tekee se, että tämä "kostaja-kissa" on mun pikkunen ADHD-mussukkani. En voinut uskoa silmiäni, kun luin uutisen, jonka kaverini linkitti minulle.

Ja miksi mun ADHD-mussu on Joensuussa, niin siksi, koska se tarvitsi kodin, jossa saa ulkoilla ja kuluttaa energiaa. Energiapaukkuhan se kisu oli, ei riittänyt tämä minun pieni kaksioni tyydyttämään viriketarvetta. Näin ollen läks pikkunen syksyn alussa kohti Joensuuta ja uutta kotia. Ainakin vaikuttaa olevan edelleen ihan yhtä energinen ja veitikka kuin ennenkin. ;)

Aina oli hän parvekkeelle haluamassa ja yritys oli hyvä hyppimällä ovenkahvaan. Näinköhän on Joensuussakin tapahtunut... ;)

11 kommenttia:

  1. What???? :O Siis oikeesti lukitsi sut ulos???

    VastaaPoista
  2. Heh, ei sentäs! :)

    Aiemmin syksyllä tää mun ADHD sai uuden kodin Joensuusta (minä oon Helsingistä) ja tämän uuden omistajansa oli nyt lukinnut sinne parvekkeelle. Kisulla kun oli aina tapana hyppiä ovenkahvassa, että sais ovet auki, niin ehkä jotenkin silleesti on sitten saanu oven lukkoon.

    Vaikkei P ole enää mun oma, niin silti se on mun vauva, aina vaan. Ja nyt mun ihuna vauva on julkkis. <3 :)

    VastaaPoista
  3. Ai, luin ton jutun niin nopeesti että jotain jäi välistä :O) heh hassu kissa!

    VastaaPoista
  4. :D Eikä! :D Pikkumussukka siellä kostotuulella ollu :D :D :D Ihana :D

    VastaaPoista
  5. Hih joo! :D Oon ollu eilisestä asti ihan täpinöissäni. Mun kanssa 1,5 vuotta viettänyt P on nyt julkkis. <3

    VastaaPoista
  6. Voi! Pipparnakkeli se siellä vauhdissa, ihan vanhaan tapaan! =D Mihin se katti karvoistaan pääsis? HIH HIH HII! =D <3

    VastaaPoista
  7. No oisin mieki täpinöissä! :D Pikkujulkkis siellä <3 Ehkä uuen emännän mielestä ei niin kiva julkisuustempaus hihi :D

    VastaaPoista
  8. Miia: No älä muuta virka! Mielessäni hävisi kyllä huolet pois, ihan oma ittensä on edelleen ja vissiin viihtyy varsin hyvin, kun on aktiviteetteja ja kaikkee. ;D

    Meän Satu: No oli kuulema emännällä (tosiaan kaverini pikkusisko) ollut hiukan vilu, ei ollut meinaan pitkähihasta päällä. Mut ei kuulema aio luopua P:ta, sitkee likka ;)

    Satu: Nii on, mun mussukka <3 :)

    VastaaPoista
  9. voi eiii!!!! mä näin ton jutun ja linkitin omaan fb-profiiliini enkä voinu kuvitellakaan et se oli sun ADHD-muru :D ihana ku kerroit, suloinen kisulainen <3
    vielä kirjoitin siitä profiiliini näin:
    "voi aivan kuvitella sen kisun ilmeen ku omistaja pääsi sisälle, katto varmaan niiiiiin viattomana et miks ihmeessä sä siel partsilla oikein olit, mun ruokaki on myöhässä! vaikka tiesi kyllä tasan tarkkaan ;)"

    VastaaPoista
  10. S: P oli just tommonen epeli! Nyt mä tiiän, että sllä on kaikki hyvin ja on ihan oma ihana (ja rasittava) ittensä uudessa kodissaankin. :)

    VastaaPoista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...