9. marraskuuta 2011

Method

Nyt minäkin olen sitten kurkistanut Method-pesuainemaailmaan. Ystäväni Miia tilasi vinon pinon erilaisia sarjan pesu- ja puhdistusaineita ja minäkin sain testaukseen Methodin Go Naked -yleispuhdistusaineen.

kuva Allergiakauppa
Testasin ainetta äsken keittiönkaappieni oviin, listoihin ym. ja kylläpä toimii! Tahrat lähtivät ilman sen suurempaa hankaamista, vain ainetta puhdistettavalla pinnalle ja mikrokuituliinalla päälle. Tällä kokemuksella uskallan kyllä suositella muillekin ja itse asiassa Allergiakaupassa - josta ostokset on tehty - Go Naked on nyt vain 4,90 eli puoleen hintaan! Tilasin itsekin nyt muutaman tuotteen, joten niistä lisää sitten joskus, kun oon ehtinyt niitä kokeilemaan.

Niin, ja Methodin mantelin tuoksuiset tuotteet tuoksuvat (minun mielestä haisevat) putelissa vahvasti marsipaanilta. Tuoksu tosin ei kuulema ole niin marsipaanimainen enää puhdistetulla pinnalla. Itse siis en voi ostaa näitä Almond-tuoksuisia tuotteita, sillä en voi sietää marsipaania. :)

2 kommenttia:

  1. Method täälläkin käytössä! Ja Maison Belle myös.

    -Satu

    VastaaPoista
  2. Maison Belleä oon nähnyt joissain blogeissa. Joskus pitää sekin kokeilla. :) Sittenhän on vielä nää Mummu ja minä -pesuaineet (vai oliko se mummi?) jotka kanssa aika suosittuja. Kiva ku ekologisia ja yleensäkin ympäristöystävällisempiä vaihtoehtoja on tullut valikoimiin enempi ja enempi. :)

    VastaaPoista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...