9. huhtikuuta 2012

H&M:n pussilakanat

Viime viikolla vihdoin kotiutin postipaketin H&M:lta, jossa oli taannoin puoleen hintaan tilaamani The Pussilakanat. Niitä voisi kutsua jopa "blogipussilakanoiksi", sillä monilla niitä on ollut ja useampikin taisi ne alennuksella saada hommattua. :) Itselläni ne ovat edelleen nätisti paketissa ja säästänkin niitä uuteen kotiin. En malta odottaa, että saan nukkua ensimmäisen yön uudessa kodissani ihanissa uusissa lakanoissa! <3



Joko teillä on nämä "blogipussilakanat"? ;)


P.S. Taas muistuttelisin teitä blogini sivupalkissa olevasta kyselystä, jossa voi esittää postausaihetoivomuksia! :)


6 kommenttia:

  1. Minua himottaa HM:n pellavaiset pussilakanat ja helmalakana.. Blogisohva meillä on(ektorp), muuta blogi-juttuja en tunnusta ainakaan omistavani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en uskaltais hankkia pellavaisia. Jotenkin tulee sellainen karhea fiilis niistä. :) Mut on ne varmaan kauniit muutoin.

      Poista
  2. Ainakin voisin hyvin hankkia nuo! Mulla on mennyt vähän oli sun uusi kotisi - koska olet muuttamassa?

    VastaaPoista
  3. Mä olen haaveillut noista pussilakanoista noin vuoden. Nyt ne tossa muutama viikko sitten oli puoleen hintaan ja heti klikkasin ostoskoriin kahdet. :)

    Mun uusi asunto (vuokra-) valmistuu 31.5. ja tarkoitus on sinne sitten heti silloin muuttaa. :)

    VastaaPoista
  4. Heippa,
    tulin kurkkailemaan sinunkin blogiasi ja iso kiitos HM Home ale vinkistä. Kävin klikkailemassa samat, mutta parivuoteenlakanat itselleni. Kyseisiä lakanoita olen jo himoinnut pidemmän aikaan, mutta noin mojavala alella lähtivät samantein ostoskoriin asti. :))

    A*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa että ehdit ostamaan ne alennuksella! Eivät taitaneet kauan olla silloin alennuksessa ja varmaankin nopeat söivät hitaat.

      Ja aivan tosi kiva kun kävit kurkkimassa täälläkin! :) :)

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...