29. huhtikuuta 2012

Ostokset Kampin Tigerista

Kuten kerroinkin Tiger-postauksessani, en pystynyt kävelemään liikkeestä ulos ostamatta mitään. Tässäpä sitten ostokseni. Olivat vaan niin söpöjä!


Siis kuka muu kuin minä pitää tuhkakuppia söpönä?!!! :D Mutta kun se vaan on tommonen pikkunen, halkaisijaltaan max 10 cm niin onhan se nyt söpö! En mä sitä kyllä olisi tarvinnut, mutta milloinka mä nyt oikeasti jotain krääsää tarttisinkaan. ;)



Nää kuorintavoide ja vartalovoi olivat vaan tosi raikkaan ja ihanan tuoksuiset ja paketista tuli lisäplussaa. Eikä hintakaan kirpaissut (3 €)!

Huomenna on kai ihan pakko mennä käymään Tigerin Itäkeskuksen myymälässä, en taida malttaa odottaa vapun yli. <3


4 kommenttia:

  1. siis mä ihan oikeesti ihmettelen että miten oon päässyt sieltä liikkeestä pois noin vähällä ostosmäärällä :D mitenhä mä pääsen sieltä pois, jos ja kun tonne eksyn. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli niin vähän rahaa, että ei olisi ollut varaa ostaa noitakaan, mutta sitten annoin itselleni luvan ostaa kaksi max kolmen euron arvoista tavaraa. :D Huomenna sitten uusi retki Tigeriin, sinne Itikseen. Ehkä ei pääse sieltäkään ostamatta.. muutama juttu tuolla Kampissakin noiden ostosten lisäksi kiehtoi. Muun muassa tuo imukupilla kiinnitettävä pikkunen kello sekä tuo mini-herätyskello. Se oli oikeasti ihan muutaman sentin kokoinen vain!! :D

      Poista
  2. Kivoja ostoksia ja melkein haistan tänne asti tuon ihanan tuoksun...

    VastaaPoista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...