28. huhtikuuta 2012

Tiger part 1

Tanskalainen vuonna 1995 perustettu sisustus- ja lahjatavarakauppa Tiger on avannut muutaman oven tänne Suomeenkin; Kamppiin ja Itäkeskukseen. Piipahdin viikolla Kampin myymälässä ihailemassa valikoimaa ja ottamassa hieman kuvia blogiini, jotta te muutkin näette vähän millaista kaikkea ihanaa ja tarpeellista krääsää sieltä saa. :) Kuvia on sitten paljon, varoituksen sanana!




















Tigeriin voi käydä tutustumassa myös heidän nettisivuillaan täällä!


10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Minäkin! Aika vaarallinen paikka kyllä, niin paljon kaikkea ihanaa <3

      Poista
  2. VOI EI! minä haluun tonne!!! <3

    VastaaPoista
  3. Mun on pitäny tiikeriin mennä jo aikapäivät mutta ikinä kumpaankaan suuntaan ollu asiaa :(
    Näyttäs ihan mun kaupalta, myös hintatasoltaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sopii myös kukkarolle sekä kyllä valikoimankin osalta :)

      Poista
  4. Itiksen kauppa on paljon isompi ku toi Kampin.. vissi valikoimakin on hieman laajempi :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeeeeeikä!!! Mä olin suunnitellut olevani vaan kotona vapun yli, mut mitäs jos maanantaina menisinkin käymään siellä Itiksen Tigerissa :D

      Poista
  5. Tuo on juurikin sen näköinen paikka, että minua ja lompakkoani ei saa sisälle päästää. Kaikkea ihanaa!!! Ou nou. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut halvalla pääsee jos ei koko kauppaa rohmua mukaansa! Tänäänkin yllättäen tarttui Itiksen myymälästä jotain pientä mukaan. :)

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...