19. helmikuuta 2012

I heart New York

AdLibriksen paketista paljastui tilaamani englanninkielinen hömppäromaani I Heart New York. Kirjan kansi on tosi raikkaan ja ihanan näköinen, houkuttelee lukemaan. Tai sitten ihan vain pöydän kulmalle koristeeksi, khihi! :D


"Perfect for fans of Sophie Kinsella, get ready for the summer debut of the year!"


Kiitosta vaan kirjavinkistä CristiinaM:lle. :) Kirja oli oikein edullinen, maksoi vain 7,50 ja AdLibris ei veloita edes toimituskuluja!

(Koskahan tämän ehtisi lukea, lukemattomia kirjoja ja lehtiä kun on aikamoinen kasa ;))

8 kommenttia:

  1. Minä olen lukenut tuon koko I heart -sarjan (ja se koristaa kirjahyllyä ja odottelee seuraavaa lukukertaputkea) ja tykkäsin kovasti :)

    VastaaPoista
  2. Hih, tilasit sitten tämän! :) Itse en ole (tyylilleni uskollisena) vieläkään lukenut kirjaa alkua pidemmälle.. :D Jos sitten kesällä aurinkoa ottaessa.. Mutta hyvä on ollut tähän asti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kihkih, oli ihan pakko! :) Mulla on myös vaikeuksia saada kirjoja luettua ja jonossa onkin aika monta kirjaa; romaaneja, tietokirjoja, karppikirjaa, sisustuskirjoja...

      Poista
  3. Mulla käy aina ihan samoin; tilailen ihania lehtiä ja ostan kirjoja, mutta en koskaan ehdi lukea niitä! Lukemattomien lehtienkin läjä on ihan älytön, siellä on vanhimmat varmaan viime syksyltä! :D Mihin mun aikani oikein menee?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ihan sama! Toi mun lehtipino nököttää vieläkin tossa lattialla, pari lehteä olen vasta saanut selailtua. Ja nyt kirjojakin on jonossa. Sitä tää bloggaaminen ja blogien lukeminen teettää.. ei ehdi muuta. Tai no, tekosyy sekin kai koska aikaa ei ole ollut ennenkään. ;)

      Poista
  4. Tämäpäs vaikuttaa hyvältä, kiitos vinkistä! Olen meinaan armoton Kinsella-fani. Himoshoppaaja rules! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alkaa vaikuttaa kohta siltä, että mun täytyy minimoida blogeihin käyttämäni aika ja alkaa lukea vihdoinkin sitä Himoshoppaajaa. ;D

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...