25. helmikuuta 2012

Lahja ystävältä

Saimme tiukkojen aikataulujemme vuoksi rakkaan ystäväni M-T:n kanssa tavattua ja vaihdettua joululahjat vasta toissa viikolla. Tässä tulisi pieni esittely lahjoista, jotka sain.





Tämmöiset ihanat villasukka-töppöset. Ystäväni tietää, että olen armoton villasukka-friikki. Nää tossukat on tosi söpöt ja kivat jaloissa vaikka saavatkin jalkani näyttämään ainakin metrin leveämmältä kuin oikeasti ovat. Käyttämättä eivät todellakaan ole jääneet ja huolisin koska vain lisää villiksiä. Minä niin rakastan niitä. <3


Sain myös tällaisen pokkarin "Amerikkalainen tyttö", jonka on kirjoittanut Monika Fagerholm. Aivan vieras teos minulle, mutta tämän luettuani olen kokemusta rikkaampi taas. Ystäväni on aika veikeä tapaus. Myös hän lukee blogiani ja perustelu kirjavalinnalle oli se, että saisin lukulistalleni muutakin kuin noita kaikenmaailman hömppäkirjoja (Himoshoppaajan salaiset unelmat, VIP-ihmisiä, I Heart New York jne.).  Siinä minulla on ystävä, joka pitää huolta, että edes joskus minulla pysyisi jalat maanpinnalla enkä aina liitelisi jossain tuolla pumpulisissa stratorfääreissä. ;)

Kiitos rakas ystäväni M-T alias Fred. Olet ihana ja tärkeä ystäväni. <3 Ja nauti ylihuomenna alkavasta kuukauden lomastasi etelän lämmössä! 

4 kommenttia:

  1. Tämän blogin olisit voinut jättää väliin... reissusta kyllä tulen nauttimaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän tätä postausta nyt väliin voinut jättää, ihania lahjoja kun annoit. :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Niin sain! Villasukat ja kirjat ovat ihania. Nyt vaan pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa lukemaan. :)

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...