4. helmikuuta 2012

Kevään 2012 uudet Muumi-mukit

Ihan pakko oli pistää In the spotlight of style -blogista bongaamani keväällä 2012 ilmestyvät uudet Muumi-mukit myös tänne omaan blogiini näkyville. Nyt on selkeästi Muumi-muki -vaihe taas käynnistynyt kovalla tohinalla. Ensi viikolla saan jotain tänne blogin puolellekin näytille. :)


Yllä oleva muki on nimeltään Mymmelin äiti ja ilmestyy kuuleman mukaan vissiin maaliskuun alussa. Väritys on raikas ja hauskoja nuo naperot. :)


Kuulema 16. huhtikuuta ilmestyy Primadonnan hevonen. Samalla tapaa hieman erikoisemman näköinen kuin nyt alkuvuodesta ilmestynyt WDC 2012 -muki Hurraa! (jonka minä onneksi eilen sain! <3) Näitä kun katselee, niin eiköhän ostopäätös ole jo tehty: Tahdon! :)



[Kuvat ja informaatio lainattu In the spotlight of style -blogista]

18 kommenttia:

  1. Ihania! Etenkin alimmainen. Tahtoo!

    VastaaPoista
  2. Mä mietin mitä tehdä mun muumimuki-kokoelmalla. Myynkö ne kirpparilla tai jossain muualla vai säilytänkö. Mies sanoi että jos ne aiotaan säilyttää niin ne olisi syytä laittaa esille ;-) Kaksi mukia mulla on myös tuplana, joten ne ehkä ainakin myyn.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitkä mukit sulla on tuplana? *wink wink* :)

      Poista
    2. Seikkailu ja Muumimamma :-)

      Poista
    3. Muumimamma mulla on, Seikkailua ei. Tykkään siitä, että se on mustavalkoinen. :)

      Poista
    4. Joo, se on kyllä tosi kiva juuri sen mustavalkoisuuden vuoksi :-)

      Poista
  3. Toi Mymmelin äiti on jotenkin ihana, upeat värit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikeen välitä tuosta väristä, mutta tuossa mukissa se vaan toimii. :)

      Poista
  4. Onpas muuten kivan erilaisen näköisiä muumimukeja tulossa,ilman muuta menee ostoslistalle. Eihän niitä ostamattakaan voi jättää vaikka muumimukeja on kerääntynyt mulle jo useita kymmeniä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on nyt kai yhdeksän. Just laskin ne ja heti unohdin. ;)

      Poista
  5. Näin jo tosiaan itsekin näitä kuvia blogeissa ja olin iloinen siitä, että Muumi-mukien tyyli on muuttunut modernimpaan suuntaan kuin aiemmat mukit. Ehkäpä juuri nuo kaksi pitäisi sen vuoksi ostaa, että eivät ole niiden vanhojen näköisiä. Tai sitten lopultakin lopetan sen keräämisen, kun siinä ei ole mitään järkeä.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä nyt vaan lopeta keräilyä. Hankit vaikka vaan sellaisia mukeja, jotka tosissaan inspaa. :)

      Poista
    2. No hyvä on, minä ostan ainakin nämä kaksi, mutta kun nämä tulevat kauppoihin, niin lupaatko muistuttaa minua, että käyn ostamassa ne? Olet tästä lähtien blogistanian epävirallinen Muumimukivaltuutettu.:D

      Poista
    3. Kihkih, mä yritän muistuttaa, jos itsekin huomaan näiden ilmestymisen. :)

      Poista
  6. Aivan ihania mukeja! Nuo on pakko saada!

    VastaaPoista
  7. Mukavaa että meitä "muumeilijoita" löytyy näin paljon! ;) Heti alkoi taas nämä kuvat nähdessäni hymyilyttämään mymmelin äidin muikea hymy. :) Mukavaa viikonlopun jatkoa sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa viikonloppua sullekin ja kiitos uusista muumimukivinkeistä :)

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...