4. joulukuuta 2011

Dear Santa

Tässä hieman kokoelmaa toiveista ja tarpeista, joita voisi myös pukinkonttiin eksyä. :)


Muumimuki-kokoelmassani olisi Saippuakuplia-mukin mentävä aukko. On pitänyt hankkia tämä jo koko kevään ja kesän, mutta edelleen se puuttuu. :)

Ikisuosikkini Sarah Jessica Parkerin Lovely-tuoksu on ollut loppu jo pitkään. Ostin ensimmäiseni joskus laivalta ja siitä asti se on kuulunut ehdottomiin suosikkeihini.

Olen kuumeisesti etsinyt hyviä saippua-alustoja ja olen ollut todella ronkeli. Saattaisin ehkä voida haluta nuo mustat Stockmannin Bath-alustat. Niitä pitää olla kaksi, sekä kasvo- että käsisaippualle. Nykyäänhän olen innostunut Lushin palasaippuoista.

Valkoinen kylpytakki ei varmasti selityksiä kaipaa. Tällä hetkellä mulla ei ole kylpytakkia laisinkaan. Kuvassa Stockmann Casa -merkin kylpytakki.

Valkoinen astiastoni on myöskin keskeneräinen. Olen hankkinut kulhot ja kahvikupit Prismasta House-merkiltä. Kupit ja kulhot ovat Kombi-sarjaa. Vielä puuttuu matalat ruoka- ja leipälautaset.

Kuvassa Proffs-sarjan kuivashampoo. En ole kokeillut kuivashampoota koskaan, mutta haluaisin.

Haluaisin vähintään A4-koossa muutaman Therese Sennerholtin tekstitaulun. Eniten teksteistä puhuttelevat Home Is Where My Heart Is sekä Be Brave!.

Kuten aiemmassa postauksessani ripsari-tarpeesta sanoinkin, olisi uuden ripsarin hankinta edessä. Näin ollen lahjatoiveisiini kuuluu Sensai (Kanebo) 38 -mascara. Ehkä voisin Sensain rinnalla sitten kokeilla muitakin, mutta olisi sitten ainakin se tuttu ja turvallinen myös, jos kokeilut eivät osuisikaan nappiin.

Olen villasukka-fani. :D Näin ollen haluan villasukkia aina, kesät talvet. Toiveissa ensisijaisesti on valkoisia, mustia ja harmaita villasukkia.

Viimeisin kollaasissani, mutta ei todellakaan vähäisin on jo kauan haaveilemani Tivolí Audion Model One -radio. Jos pukki ei tätä ihanuutta tuo, hankin sen jossain vaiheessa ihan itse. Se vaan on niin söpö eikä mulla myöskään ole erillistä radiota. Sopii siis sisustukseen ja tarpeeseen!

Siinä olikin sitten lahjatoivomuksia kerrakseen, saa nähdä lukeeko pukki mun blogia. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...