29. joulukuuta 2011

H&M Home Spring 2012 - parhaita paloja






Kuvat hm.com

8 kommenttia:

  1. voi ei.. olin jo saanu vältettyä alehoukutukset, en oo ees käyny minkään nettikaupan sivuilla!
    kunnes näin tän sun postauksen ja noi kynttilät :P
    siis kynttilät on käyttötavaraa, niitä tarvii aina! :D

    VastaaPoista
  2. S: Täällä myös ihan julmettu himotus noihin kynttilöihin. Vielä olen niiden osalta onnistunut pitämään itteni kurissa. Kuinkahan kauan onnistun?!! ;)

    VastaaPoista
  3. joo no mä tilasin nyt muutamat kynttilät :D muistaakseni viis erilaista tuli klikattua koriin :P ja vähän vaatettakin... mut muuta en ostele!

    VastaaPoista
  4. S: Muutama on ihan okei! Montako satasta meni? ;) ;) No ei vaineskaan! Mä tilaan noita kynttilöitä ehkä myöhemmin, jos raaskin. :)

    VastaaPoista
  5. Oi, muhun ainakin mustavalkoisuus iskee täysin!

    VastaaPoista
  6. Samoin. Mä en ymmärrä, miten mä en ole aiemmin keksinyt sisustaa valkoisella ja mustalla! :)

    VastaaPoista
  7. Aikas ihanat kynttilät! Jos polttaisin kynttilöitä haluaisin varmaan tuollaiset, mutta onneksi en polta ;-)

    -Satu

    VastaaPoista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...