26. elokuuta 2011

Habitare 2011

Aivan ehdottomasti on päästävä tuonne! Mun sisällä vaan lentelee perhosia, kun ajattelenkin kokonaista päivää näillä sisustusalan messuilla. Päässä on todellinen sekametelisoppa, kun ajattelenkin mitä kaikkea ihanaa siellä voi olla. Ja niitä ideoita... mahtuukohan mun päähän kaikki, mitä tulen siellä näkemään. En ole koskaan aiemmin käynyt sisustusmessuilla. Ja miksiköhän? Mä olen varmaankin kokenut, ettei ne messut ole mun juttu. En ymmärrä, miten mä olen voinut olla olematta kiinnostunut sisustuksesta... Mutta nyt, nyt pistän heti sivuun pääsylippurahat ja tutkailen etukäteen messujuttuja. Ensimmäinen paikka, josta Habitaresta luin oli Facebook. Siellä sanotaan näin


"Habitare-messut 14.–18.9.2011 Helsingin Messukeskuksessa! Suomen suurin huonekalu-, sisustus- ja designtapahtuma esittelee uudet innostavat muodot, värit, materiaalit ja sisustustrendit.

Huonekalujen, sisustamisen ja muotoilun suurtapahtuma täyttää Helsingin Messukeskuksen huonekaluilla, keittiöillä ja kodinkoneilla, kylpyhuoneilla ja saunoilla, takoilla, sisustustekstiileillä ja materiaaleilla, kotiteattereilla...
Satojen näytteilleasettajien lisäksi luvassa on upeita erikoisnäyttelyitä ja paljon kiinnostavaa ohjelmaa.Samalla lipulla pääsee tutustumaan myös valaisimia esittelevään Valo-tapahtumaan, ArtHelsinki-nykytaidemessuihin ja Salonki-antiikkimessuihin."
Tänään kaupungilta mukaani tarttui Plaza Koti -lehden numero 8/11. Sorruin ostamaan sen Habitare messupakettijutun takia sekä mukana on myös neljän euron alennuslippunen messuille. :) Nyt voin opiskella messuista etukäteen ja tutustua tähän uuteen maailmaan, jolle olen muutamien kuukausien aikana silmäni avannut.
Kuva finnexpo.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...