13. maaliskuuta 2013

Bestå

PIAN!

Pian loppuu kahden vuoden haaveilu Bestå-tasosta. En voi vieläkään oikein uskoa sitä! Jos kaikki menee hyvin, lähden alla olevan kuvan listan kanssa Ikeaan vielä parin viikon sisään ja kotiutan vihdoin ja viimein ikioman Beståni. :)


Kotiin on siis tulossa 240 cm kokonaisuus, joka koostuu kahdesta 120 cm leveästä hyllystä/korotusosasta, joilla on jalustoineen korkeutta 48 cm. Syvyys on se perinteinen 40 cm. Ovet tietenkin korkeakiiltovalkoisina.

Ja jos vain varastosta löytyy, mukaan lähtee myös kaksi valkoista lasilevyä, jotka tulevat tasojen päälle tekemään viimeisen silauksen.



Koko homma lasilevyineen maksaa siis 298 euroa.

Kovasti jännittää kyllä, millaisen fiiliksen Bestå sisustuksellisesti tähän yksiööni tuo. Tuleeko lisää tilantuntua, tuleeko ahtaan oloista vai mitä... se on kuitenkin vissi, että säilytystilaa tulee lisää! <3


Kuvat: Ikea

22 kommenttia:

  1. Kyllä kelpaa!!! =D Itsekkin olen Beståå miettinyt olohuoneeseen, mutta en ihan lähiaikoina. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen haaveillut siitä ihan just kaksi kokonaista vuotta ja VIHDOIN saan lopettaa jahkaamisen ja tosiaan saan sen kotiin. :)

      Poista
  2. Jippiajeee :) Kivaa!!!

    VastaaPoista
  3. No nyt saat sen Beståsi!! Jo on korkea aikakin! Oon kuule aika innoissani sun puolestasi <3
    Ihanaa!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeeee! Ja minä oon innoissani sun puolesta, kun saat soffan <3

      Poista
    2. Sopisi soffan saapuakin kohtpuoleen, vanha meinaan lähti tänään ;D

      Poista
    3. No niin, kyllä se sieltä pian tulee! <3

      Poista
  4. Mä oon ihmetellyt miten oot näin kauan jaksanu odottaa! :D Haluisitko laittaa vaik pohjapiirroksen sun olkkarista niin näkis miten aiot sijoittaa huonekalut? Vai mahtuuko Bestå hyvin siihen vanhan tv-tason ja valaisimen tilalle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole yksinkertaisesti ollut varaa aiemmin ;) Bestå tulee nykyisen tv-tason ja lattiavalaisimen tilalle! :)

      Poista
    2. No mut oothan sä nyt kahdessa vuodessa ostanut ties kuinka paljon kaikkea sisustusjuttuja :D

      Poista
    3. No nii-i :D Ei vaan, se ei oo niin yksinkertaista vaikka luulis.

      Poista
    4. Joo kyl mä tajusin :)

      Poista
    5. Hihihhiii, sinänsä pakko myöntää et periaatteessa oma moka, mut sen tarkemmin on hankala selittää ellen tahdo avata täällä julkisesti mun taloustilannetta. Mut nyt mä sen tuun kuitenkin saamaan, khih <3

      Poista
  5. DOOWAP!! WHOOHOOO!! :))) Can't wait!! <3 <3

    Dreams DO come true :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotkut unelmat toteutuu, jotkut ei! Mut nyt mun kohdalla saan tämä vihdoin toteutuu ja saan lisää säilytystilaa kotiin. <3

      Poista
  6. Jeee! Tuollaiset lasilevyt haluan myös! Kestää kulutustakin paremmin....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelin ne hankkia, kun niitä niin kovasti suositellaan ja kehutaan. :)

      Poista
  7. Kuulostaa hyvältä, täältäkin löytyy beståta! :)

    VastaaPoista
  8. Meiltäki löytyy bestå ja huuuurjan tyytyväisiä ollaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi moni tykkää Beståsta ja on tyytyväinen! Jos kaikki menee hyvin niin viikon päästä mulla on oma Bestå (kasaamattomana vielä tosin, mut kuitenkin) <3

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...