5. maaliskuuta 2013

Kokemuksia Sinin Ruuvittomista

Kylppärissäni on nyt muutaman kuukauden ajan ollut kaksi Sinin Ruuviton -tuotetta, kulmahylly ja lavuaarin yläpuolella kylpyhuoneteline.



Viime viikkoon asti imukupit pysyivät seinässä kiinni moitteetta. Molemmista telineistä toinen imukuppi sitten irtosi, mutta kiinnitin ne uudelleen. Imukupit tarttuivat uudelleenkiinnityksessä hyvin ja ovat taas tiukasti kiinni seinässä. 

Kokemukseni ovat siis hyviä ja voin suositella näitä muillekin. Telineet tuovat kivasti säilytystilaa kylppäriin ja teräksisinä myös silmät kestävät näitä katsella. :)


P.S. Vielä reilu vuorokausi aikaa osallistua Humantool Pilot Spot selkätuen arvontaan, osallistumaan pääset tästä!


20 kommenttia:

  1. Meillä on kylppärissä lidlin imukuppi hyllykkö. sellanen kaksi tasoinen ja painoa päällä koko ajan yli 2 kiloa eikä kertaakaan ole irronnut kesäkuun 2011 jälkeen. suosittelen lämmöllä sitä. ei ole nimittäin hinnankiroissa millon sitä sattuu valikoimissa heillä olemaan. makso muistaakseni 7,90€ ja on todellakin hintansa väärti. Aion meillekkin hommata niitä lisää jahka ottaavat taas valikoimiinsa..

    VastaaPoista
  2. Mä oon himostellut tuota koria kans naamanpesuaineille altaan viereen, mutta tuo Sini on vaan niiiiin ylihintainen. Pitääpäs muistaa tuo Lidlkin vaihtoehtona! :)

    VastaaPoista
  3. Kiva että päivitit kokemuksiasi noista Ruuvittomista! Nyt kyllä menee vakavaan harkintaan näiden hankkiminen kun noinkin hyvin pysyvät :)

    Vähänkö muuten on hyvää kamaa se Methodin tiskiaine! Yritin viime viikolla liotella yhdestä lasipurkista etiketin jättämiä liimajälkiä Fairyn kanssa pois, huonolla menestyksellä. Nyt kun tulin töistä, päätin, että liimat lähtee ja hain jo kaapista asetonipullon, jolla niinku taatusti lähtee kaikki tollaset liimat. Päätin kuitenkin ensin vähän liottaa purkkia Methodin kanssa vielä. Eli purkki tiskialtaaseen, perään niin kuumaa vettä kuin kraanasta lähtee ja yksi pumppaus Methodia. Nyt just kävin tsekkaamassa tilannetta ja ne liimathan lähti ihan tosta vaan! Ei tarvinnut edes hinkata mitenkään erityisesti! Vakuuttavaa jälkeä, ei voi muuta sanoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Waude, ihanaa että oot ollut tyytyväinen käsitiskiaineeseen. Kannatti ostaa! :)

      Poista
    2. Kyllä todella kannatti! Mä oon jo ihan lätkässä <3 ;D

      Poista
    3. Siitä se lähtee :) Mä en malta odottaa, että pääset kokeilemaan muitakin tuotteita. :) Alla olevasta linkistä pääsee osallistumaan Method-arvontaan, jos kiinnostaa. ;)

      http://mehtapirtti.blogspot.fi/2013/03/method-arvonta.html

      Poista
    4. Kiitos linkistä! Osallistuin, tietty ;)

      Poista
    5. "Mä en malta odottaa, että pääset kokeilemaan muitakin tuotteita. :)"

      Maltatko odottaa vielä 2,5 tuntia? Tulin juuri kotiin töistä, löysin täkin päältä karsean läjän kissan oksennusta... Upeaa... Vetelin sitten pussilakanat pois sängystä ja päätin aikaistaa lakanoidenvaihdon perjantaista tähän päivään. Olin tunkemassa juuri lakanoita koneeseen, kun ovikello soi. Siellä seisoi postipoika kädessään minulle osoitettu paketti. Kädet innosta täristen tietty riivin paketin auki, ja kas, sieltähän paljastui Methodin Free&Clear pyykinpesuaine!!! Sattuipas sopivasti =D

      Nyt on sit koneessa lakanapyykki kissan oksuineen päivineen pyörimässä ja pesuaineena Method! Raportoin tuloksia jahka se valmistuu ;)

      Pusuhalirutistuskiitos ja IIIIIKKKKKK IHANAAAA!!!! Olet kulta ihana!! <3 <3 <3

      Poista
    6. Kihkihkih, sait täysin ansaitun lahjan. <3 :)

      Poista
    7. Rakas <3 <3 <3 Nyt on puhtaat (tosin ei valkeat) lakanat ;D

      Poista
  4. Sinin teline onkin ihan uusi mulle. Tuollainenhan vois olla kätsä muuallakin kuin vessassa tai kylppärissä. Ai mutta tarviiko se kaakelin taakseen? Hyvää yötä zzz <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä uskoisin, että tarvii kaakelipinnan. Tosin oon kuullut, että peiliinkin voisi kiinnittää? Mä en ole nyt oikeastaan ihan varma. Löytyisikö Sinin nettisivuilta infoa?

      Poista
  5. Hei, kiitos tästä vinkistä!! Mä olen miettinyt näiden ostoa jo pidempään, mutta vähän empinyt asiaa. Jos kerran näin hyvät on niin täytyy varmaan pari kotiuttaa :))

    VastaaPoista
  6. Mulla olisi myös tarvetta vastaaville, kiva vinkki - kiitos :)
    Kivaa iltaa ja hyvää yötä ZzZ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olepa hyvä! Nää on käteviä ja onneksi itsellä myöskin kestäneet hyvin. :) Hyvää yötä tuiskuseni! <3

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...