6. maaliskuuta 2013

Keittiön taso ja Tivoli Audio Model One

Se on siisti taas! Siis keittiön taso. Voi hurja, missä kunnossa se vielä muutama päivä sitten oli, siitä huolimatta, että tasolla on se kori kaikenlaiselle roinalle.

Samalla siirsin viime vuonna synttärilahjaksi saamani Tivoli Audion keittiön tasolle. Kevättä kohti minussa yleensä syttyy halu kuunnella radiota ja nyt radio on sopivassa paikassa, jotta sen voi napsaista päälle helposti. :)





Tänään mennäänkin ystävän kanssa myöhäiselle synttärikahville, ihana päivä tiedossa! Ja illalla jatkuu lemppariohjelmani Greyn anatomia tuoreilla jaksoilla. :)

Mukavaa keskiviikkoa <3


P.S. Vielä tämä päivä aikaa osallistua Humantool-arvontaan. Osallistumaan pääset täältä!

14 kommenttia:

  1. Toi Tivoli on NIIIN ihana :)))

    Vai Grey on siun suosikki...!! ??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rakastan mun Tivoli Audiota niiiin paljon ja sitä Greyn anatomiaa myös :)

      Poista
  2. Mikähän siinä on, ettei ne rojut vaan satu osumaan niille tarkoitettuun koriin? Näkisit mun keittiön kulmahyllyn. Siinähän on siis peräti kaksi erillistä romukippoa, joten ei luulisi olevan mikään veret seisauttava vaiva työntää käsistään ne rojut sitten niihin kippoihin... Juu, kipot on nyt siellä jossain hyllyn perällä ja hyllyjen edusta täynnä rojua... Meillä ei joku (varmaan se mun sottainen alter-egoni) näemmä jaksa kättään kohottaa vajaata kymmentä senttiä korkeammalle kun taskujansa sisällön hyllyn reunalle tyhjentää ;D

    Mä oon niin koukussa Greyn anatomiaan ettei oo tosikaan <3 Ihanaa kun se jatkuu taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on työstettävä vielä paperitavaran säilytysongelmaa tuossa tasolla. Päivän postit läsähtää siihen tuosta noin vaan ja ennen kuin huomaankaan siinä on läjä tavaraa. Taas! :D

      Poista
  3. Mikä tuo ihana kuva kehyksissä on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se olen minä vappuna 1981 Senaatintorilla :D

      Poista
    2. Aivan ihana kuva! Ja ne uudet kehykset kruunaa koko homman (näin peruuttaen sieltä uusimmasta postauksesta tänne :)..!

      Poista
    3. Värimaailma raikastui välittömästi! :)

      Poista
  4. Tivoli valkoisena on huippu!! Siistille keittiölle kippis ja hurraa!! Meillä on kaikkea rompetta tasot nyt täynnä, kun innostuin raivaamaan silloin muutama päivä sitten tuon keittiön. Ja nyt nuo loput raukkaparkatavarat hakevat paikkaansa.. minnehän ne piilottaisin.. :D Jännä tunnelma tuossa siun taulussa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tivoli Audio on yksi mun rakkaimmista aarteista. <3 Ja tuo kuva, voi hitsi miten tarkka lehtikuvaaja oli paikalla vappumarssin aikaan 1981, hoksasi hyvän kuvasauman, kun jostain syystä ittekseni tuossa seisoskelin ja maailmaa ihmettelin. :D

      Poista
  5. Toi Tivoli on ihan syötävän söpö :) Ja ihana toi kuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tivoli on rakas <3 Ja mä tykkään kans tuosta kuvasta, hyvällä hetkellä tajusi kuvaaja ottaa kuvan :D

      Poista
  6. Meidän keittiön saareke on nyt järkyttävässä tavaralastissa.=P Kukahan jaksais raivata. Kiitos inspiksestä! =D

    Tivoli on tyylikkäin radio! Kelpais mullekin! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On niin helppo vaan kasata kaikkea roinaa tasolle, mutta ai että kun pitäs alkaa raivaamaan. :D

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...