21. lokakuuta 2012

Tilanpuute-somistelua

Mitäs tässä uudessa kodissa on nyt asusteltu... öö... melkein viisi kuukautta ja koko sen ajan muutamat purkamatta jääneet pahvilaatikot ovat ärsyttäneet suunnattomasti. Saamaton mikä saamaton. :)

Nyt kuitenkin riitti.


Pinosin osan kirjoista seinän viereen ja laitoin keittiön tasollakin piipahtaneen Orkidea-taulun pinojen päälle. Tälleen jälkeenpäin kun katsoo, niin mulla on ihan väärän värisiä kirjoja. :D Ja liian paljon noin muutenkin, mutta en tohdi ihan kaikkia kirjoja pistää kiertoon ennen kuin olen lukenut. Aika monta kirjaa lähti jo muuttopakatessa. 

Tyytyväinen? No en todellakaan, mutta ehkä parempi kuin pahvilaatikot ja onhan tuo nyt askel eteenpäin (tai johonkin) kuitenkin. Oikeasti mulla on ihan muut suunnitelmat tolle tilalle.

Mitäs ootte mieltä, banaanilaatikot vai kirjapinot? ;)


2 kommenttia:

  1. Kirjapinot, ehdottomasti! Mitäs jos hankkisit noita Ikean valkoisia pahvibokseja muutaman lisää isompana ja piilottaisit kirjat niihin? Minä olen nykyään ihan laatikkohullu, fanitan noita Ikean valkoisia, niiden avulla olen saanut sekä kaappeja että työpöydän järjestykseen ja ne näyttävät oikeasti kivoilta. Tai päällystät kirjat kääräisemällä ne kansilehtien sijaan kivoihin graafisiin papereihin? Olen miettinyt sitä kun joskus kirjat vaan on aika räikeitä vaaleaan sisustukseen. Ps kiitos ihanasta blogista, löysin tämän noin kuukausi takaperin ja sait minusta heti vakilukijan! Anonyyminä tosin luen kun en ole saanut vielä aikaiseksi profiilia bloggeriin. t. Valkoinen-on-ihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahviboxit voisi olla hyvä idea! Ja hei tervetuloa mukaan jutustelujani seuraamaan, kommenttisi sai hymyilemään. Toivottavasti viihdyt <3 :)

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...