1. maaliskuuta 2012

Åhlénsin kemppariosastolta

Kiinnostuin ensimmäistä kertaa ja toden teolla kuivashampoosta menneen vuoden aikana, kun eräässä blogissa näin Proffsin kuivashampoon ihanassa pinkissä putelissa. Kyseinen kuivashampoo oli hankittu Tukholman Åhlénsilta. Ja silloin lupasin itselleni, että kun seuraavan kerran pääsen Åhlénsille, hankin juuri tämän kuivashampoon.


Ja niinhän minä sen sieltä sitten ostin. :) Kuulema Seppälä myy - tai on ainakin joskus myynyt - Proffsin tuotteita, mutta mulla ei ole aavistustakaan, onko joukossa tätä kuivista. Nyt mulla kuitenkin on ihan ikioma Åhlénsilta ostettu Proffsin kuivashampoo. ;D


Nappasin samaiselta kemppariosastolta mukaani vielä tuommoisen matkakokoisen purnukan, johon olen laittanut kosmetiikkakäyttöä varten ostamaani Cocovin neitsytkookosöljyä.

6 kommenttia:

  1. Mitenkäs se neitsytkookosöljy on toiminut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen käyttänyt liian epäsäännöllisesti voidakseni arvioida tarkemmin. Öljyä on nyt kuitenkin tuossa yllä olevassa kuvassa näkyvässä purnukassa, joten eiköhän se siitä pääse kosmetiikkakäyttöön paremmin nyt sitten. :) Kyllähän se iho kuitenkin pehmoinen on aamulla, kun illalla on öljyä laittanut.

      Poista
  2. Hei!

    Tiedoksesi vain, että myös Kicks myy Suomessa samaa Proffsin kuivashampoota. Ei siis tarvitse sitä asioikseen hamstrata. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tiedosta. Tämä Proffsin hankinta vaan kulminoitui tuohon Åhlénsiin kaikin tavoin, olin vaan päättänyt, että sitä pitää sieltä hankkia. Jos jatkossa pidän Proffsista niin kiva tietää, että sitä saa helposti täältäkin. :)

      Poista
  3. Käytiin tänään Ruotsissa, näppärästi autolla ja tuli Ikean lisäksi käytyä muissakin kaupoissa ja Coop Extra:sta tarttui mukaan samainen purtilo Proffsin kuivashampoota :-)

    Nyt mulla on käytössä apteekeissa myytävä Kloranen kuivashampoo, joka on osoittautunut parhaimmaksi kokeilemistani kuivashampoista. Tykkään erityisesti siitä että siinä ei ole ponnekaasuja ja siten syttymisvaaraa ja lisäksi tuote on käytännössä täysin tuoksuton vaikka INCI-listassa mainitaan hajuste, mutta oikeasti sitä ei kyllä mitenkään huomaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä mun täytyy sitten joskus kokeilla tuota apteekin kuivashampootakin. :) Ja olispa se niin helppoa vaan ajella Ruotsiin piipahtamaan ostoksilla.

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...