11. maaliskuuta 2012

Must have! - mustavalkoista








Kuvat: Ellos

8 kommenttia:

  1. Ihania lakanoita! :) Jos nuo ihan ensimmäiset on Ellokselta, niin en suosittele. Itselle tilasin ja todella huono laatuista kangasta :( Kolmannet lakanat ovat mun mieleen :)

    VastaaPoista
  2. Kivoilta näytää kaikki. Jotenkin raikkaita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustavalkoisuus on tosi raikasta mun mielestä, mustasta väristä huolimatta! :)

      Poista
  3. Mulla on noi tokavikat ja en suosittele, tosi alaarvosen tuntusta kangasta :(
    Noi Minna-tyynyliinat tilasin myös ja lähti bumerangina takas, siis kuvan kolme raidalliset. Ohutta kangasta ja karheeta ja se valkoinen osa kankaasta oikein kuulsi lävitte. Ei hyvä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hö. Pitääköhän tässä sitten paikkaansa sanonta "Moni kakku päältä kaunis"... :/

      Poista
  4. Äh mä heti innostuin näistä et onpa tosi makeita mut nää kommentit sai vähän latistumaan. Ei siis Ellokselta uusia kevätlakanoita. :D Tosin ei siitä, ostin syksyllä kahdet mustavalkoiset lakanat Finlaysonilta ja olen ollut niihin todella tyytyväinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin Ellokselta mustat pussilakanat viime kesänä ja niihin olen kyllä ollut tyytyväinen, laatu on ollut ihan jees ohuehkosta kankaasta huolimatta. Muakin alkoi harmittaa nää kommentit, kurja jos ne on oikeasti ihan sekundaa. :(

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...