23. maaliskuuta 2012

Inspiraatio-/leikekirja

Nyt on Inanaallakin oma muistikirja, joka tulee myös jonkinlaisena leikekirjanakin toimimaan.




Kirjaan tuonne postausideoita, ostoslistoja, hyviä biisejä ja ihan mitä vaan mieleen tulee. Toki pääpaino on ns. blogilla eli sellaisilla asioilla, jotka liittyy sisustukseen, kosmetiikkaan ja sellaisiin asioihin, joita blogissanikin käsittelen. Inspiraatiokirjaksihan tämän hankin. Jossain vaiheessa liimailen mukaan inspiroivia kuviakin, jos vaan raaskin leikellä lehdistä. Vain taivas on rajana tämän inspiskirjan sisällölle. :)

Onkos teillä muistikirjoja, inspiraatiokirjoja tai mitä vain vastaavaa?


8 kommenttia:

  1. Mulla on miljoona pientä muistivihkoa johon kirjottelen kaikkia inspiroivia juttuja :D useimmiten iltasin alan raapustelemaan ennen nukkumaanmenoa. Sit mä kans teen vaikka mitä listoja word padilla, iphoneen ja ties mihin... Se on ihanaa kun saa ajatukset ylös! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen myös tosi innoissani tuosta! Kirjoitan sinne mitä sattuu ja mielenkiinnolla seuraan miten nopeasti täyttyy ja millainen ajatusten ja kuvien sekamelska tuosta muodostuu. :)

      Poista
  2. Mä oon oikea vihkohirmu, mulla on hirveä läjä erilaisia vihkoja eri tarkoituksiin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin pääsin tähän vihkomaailmaan kunnolla mukaan nyt. Monia vihkoja en kestäisi kerralla, mutta tää yksi on just passeli. :D

      Poista
  3. Sama juttu täällä kuin Janinalla. Minulla on yksi lipasto täynnä erilaisia vihkoja ja muistikirjoja - ja lisää aina ostan.:D Osa on leikekirjakäytössä, osa pelkkää kirjoittamista varten ja osassa on jotakin sekalaista kirjoitusta ja kuvitusta, osa tyhjinä odottamassa sisältöä.

    Suosittelen kyllä muistikirjan pitämistä, leikkaa, liimaa, kirjoita, piirtele, näperrä... Ihanaa ajankulua ja niin hauskaa jälkeenpäin ihmetellä, mistä kaikesta sitä onkaan haaveillut.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ajattelinkin tehdä tuosta sellaisen sekasikiö-inspiraatiokirjan. :)

      Poista
  4. Pitäsköhän minunki hankkia ihan kirja johon kirjottaa :D mulla on aina sadalla eri lapulla ylhäällä mitä aina tulee mieleen, ja arvaa löytyykö niitä mistään ku tarviis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osta osta! Semmonen ihana muistikirja, missä on kuvia, ideoita ja kaikkeen kivaa. Ostoslistoja, to do-listoja yms. :)

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...