13. maaliskuuta 2012

Voita Method-pesuainepaketti!

Nyt on vielä viimeiset hetket osallistua Eettisen Luksuksen Facebook-arvontaan, jossa voi voittaa Method- tuotepaketin! Sinun tarvitsee vain tykätä Eettisen Luksuksen Facebook-sivusta ja olet mukana arvonnassa.

Tuotepakettiin kuuluu käsitiskiaine, yleispuhdistusaine, pyykinpesuaine, nestesaippua. Palkinnot arvotaan 15.3.2012 eli YLIHUOMENNA.

Arvottavat tuotteet näet alla:






Hopi hopi tykkäilemään ja peukut sekä varpaat pystyyn. Nyt on ihan oikeasti hyviä tuotteita arvottavana. :)

19 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Jee, nyt vaan osallistumaan arvontaan :)

      Poista
    2. Kiva! Methodin tuotteet on oikeasti hyviä eikä niitä pahenna ainakaan niiden ekologisuus. <3

      Poista
    3. Niinpä. Paria Methodin tuotetta olenkin jo ehtinyt testaamaan ja lähitulevaisuudessa tulen tutustumaan taas pariin uuteen tuotteeseen :-)

      Poista
    4. Mitä oot testannut ja mitä meinaat testata? :)

      Poista
  2. Oon testannut lattianpesuainetta ja kylpyhuoneen/wc:n puhdistuspyyhkeitä. Ja seuraavaksi aion kokeilla ainakin käsitiskiainetta ja ikkunanpesuainetta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisi kiva kuulla sun kokemuksia ja mielipiteitä! Harva mun tutuista - liian harva - käyttää Methodin tuotteita, niin ei kauheasti ole tullut jaettua mielipiteitä. :)

      Poista
    2. Voin kyllä kertoa mielipiteitäni, varsinkin kun saan niitä tuotteita vielä enemmän testattua! Yksi unohtui joukosta eli aion myös ostaa pyykinpesuainetta. Sen voin sanoa että lattianpesuaineeseen olen todella tyytyväinen. Inhoan pestä lattioita ja tuo mekanismi, että saa vain ruiskia pitkin lattioita ja luututa on musta älyttömän kätevä eikä tuoksukaan rasita mun herkkää päätä.

      Puhdistuspyyhkeet toimivat myös hienosti. Käytän sellaisia yleensä vain kun pitää tehdä ns. pikasiivous koska en halua että siivoamisesta jää ylimääräistä roskaa. Tuoksu on yllättävän hyvä. Ainoa miinus tulee pakkauksen sulkemismekanismista eli se tarrakiinnitys ei ole kaikkein kätevin ja jossain vaiheessa se kuluu ja pyyhkeet pakkauksen sisällä kuivuvat käyttökelvottomiksi. Esim. Methodin muissa pyyhkeissä (nahka, teräs jne.) on näppärä muovinen sulkemismekanismi joka ei kulu ja estää pyyhkeiden kuivumisen ja sellaista toivoisin myös kylpyhuoneen puhdistuliinoihin.

      Poista
    3. P.S. En löydä sua FB:sta...

      Poista
    4. Tosi kiva kuulla kokemuksia muiltakin noista tuotteista. Mä kokeilen seuraavaksi pyykinpesuaineista sitä Pionin kukkaa. Ja koska Fresh Airista tykkään, niin hankin täyttöpussin siihen. Mä en todellakaan aio enää palata Omoihin ja Bio Luveleihin, oon tosi tykästynyt tuohon Methodiin.

      Sullahan oli lattianpesuaineena myös sitä sitruuna-inkivääriä? Mä tykkään siitä myös. Totuttelemista kyllä vaatii se ruiskiminen, en ihan varma aina ole, kuinka paljon ja usein sitä pitää ruiskia. Mut kokemus opettaa. :)

      Voi harmi, ettei niissä kylppärin puhdistuspyyhkeissä ole sitä muovisysteemiä sulkusysteeminä. Pitää laittaa tietoa eteenpäin, että niihinkin olisi kiva saada se sama mekanismi kuin teräs-, nahka- ja muissa pyyhkeissä.

      Poista
  3. Mä en Omoja sun muita vuosikausiin ole enää käyttänyt koska olen jo vuosia pessyt erilaisilla ekologisilla pesuaineilla.

    Joo, sitruuna-inkivääri on käytössä ja se on mulle kyllä hyvä systeemi koska inhoan lattioiden pesemistä niin paljon ja tuo saa siitä jotenkin helpompaa ;-)

    Olisi kyllä hienoa jos saisit viestiä laitettua että sen sulkumekanismin voisi kylppäripyyhkeissä muuttaa! Muuten kyllä hyvä tuote :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitan viestiä eteenpäin! Kiva, kun jaoit kokemuksiasi. <3

      Poista
    2. Toki :-) Kerron sitten lisäkokemuksia kun olen saanut uusia tuotteita käytettyä!

      Poista
  4. Tänään ostin sitten Methodilta seuraavat: Tub ´N Tile -kylpyhuoneen puhdistusaine, Fresh Air -pyykinpesuaine ja Cucumber -käsitiskiaine.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kerro sit mitä tykkäät mistäkin. Kuten jo tiedetään, itse olen rakastunut Fresh Airiin. ;)

      Poista
    2. Kerron kyllä :-) Valitsin niistä kolmesta vaihtoehdosta Fresh Airin juurikin siksi koska sinä olet sitä hehkuttanut ;-)

      Poista
  5. Onkohan Hulluilla Päivillä taas Methodin tuotteita myynnissä kuten viimeksi oli...Saisi kyllä olla :-)

    VastaaPoista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...