16. toukokuuta 2012

Hauska tutustua!

Elämässä tulee aina silloin tällöin muutoksia. Niin täällä blogissakin. Banneri on nyt uusittu ja muutakin pientä muutosta on kehitteillä. Lisäksi haluan uudelleen esittäytyä teille ihanat lukijani. ;)

Moi ihanat kirjautuneet lukijani ja muutkin, ketkä eivät ole lukijakseni vielä uskaltautuneet!


Minä olen Irina ja tämä on sisustuspainotteinen lifestyle-blogini. Ihanaa, että olette olleet mukanani ja toivottavasti olette jatkossakin nyt kun aion esiintyä blogissani omalla nimelläni. :)



14 kommenttia:

  1. Jesh, sä teit sen ja julkaisit nimesi :O) Hienoo <3 Mun on niin monta kertaa tehnyt mieli vatata sun kommentteihin Irina: ... :O)!! <3

    VastaaPoista
  2. Taisin julkaista juuri keskeneräisen kommenenttini! Mutta olin sanomassa,että itsekin aiemmin bloggailin lempinimellä mutta sitten huomasin,että moni muukin bloggaa omalla nimellä,joten innostuin itsekin. Hieno juttu sinullekin! :) Kiva tämä blogisi,kun päivittelet useasti :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa <3 Ihmettelinkin, miksi Riina kirjoitti blogissaan saaneen haasteen Irinalta, eikä Inanaalta ;D

    Ihana on blogisi ja sinä suloisuus siellä <3

    VastaaPoista
  4. Voipi olla kyllä kauhian vaikeeta sanoa Irina, kun on reilu puoli vuotta kutsunut Inanaaksi. :) Senkin Inanaa-Irina ihanainen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite oot ihanainen! Mut ehkä mä en loukkaannu, jos mua vahingossa vielä Inanaaksi kutsuu :D

      Poista
  5. Hei! White & Fresh on suosikkiblogini <3 Inspiroiva! Ihanaa seurata, kun alat laittaa uutta kotiasi :) Olen samanikäinen kanssasi ja nyt vasta alkanut sisustaa. Onnea uuteen kotiisi! Terveisin, Susanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit miten viestisi lämmittääkin mieltäni! :) Kiitos paljon! Millainen sisustusmaku sinulla on ja oletko ajatellut pistää blogin pystyyn? :)

      Poista
  6. Hei Irina! Laitan kotiani pikkuhiljaa. Värejä ovat valkoinen, hopea, violetti ja musta. Etsin vasta tyyliäni ja yritän tehdä kodistani paikan, joka näyttää minulta. Haluan kodistani avaran, valoisan ja modernin. Ja haluan sijoittaa laatuun. Minua kiinnostaa myös minimalistisuus ja se, että on siistiä ja väljää. Ehkä joskus laitankin blogin pystyyn :) Mutta nyt jään seuraamaan blogiasi ja yritän kommentoidakin jotain :) Terveisin, Susanna

    VastaaPoista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...