10. toukokuuta 2012

KN2:lta pientä kivaa sisustukseen

Kahlasin pitkästä aikaa KN2:n valikoiman läpi, kun heiltä tipahti sähköpostiin ilmoitus 15%:n alennuksesta yli 30 euron uusiin tilauksiin. Alennuksen saa koodilla TOUKO15 ja se voimassa 9.-31.5.2012. Keräsin muutamia tuotteita, pääasiassa itseäni kiinnostavia, mutta toivottavasti siellä ruudun takana jollekin muullekin näistä vinkeistä olisi iloa. :)

Ampiais-/ötökkäansa, Sagaform 

Daily Use mortteli, kivitavaraa

Duo Yrttiruukku, Sagaform

Flower vati, Qualy

Hang On naulakko, Norman Copenhagen

Harmony taulu 53 x 30 cm, settinä tai erikseen

iPuro Mental Balance huonetuoksu

iPuro Pure Silk huonetuoksu

iPuro Silver huoneparfyymi

iPuro White huoneparfyymi

Rikkalapio ja -harja, Norman Copenhagen

Kylpyhuonesetti: Sanderson käsivoide ja -saippua

Sparrow tarjoilusetti, Qualy

Swan kastelukannu, Qualy

Tiskivati ja harja, Norman Copenhagen

Yrttiteline ja sakset, Norman Copenhagen

Näistä vaihtoehdoista lähteekin jotain tilaukseen. Kiva saada pientä kivaa sisustukseen uuteen kotiin, jossa muuten itse asiassa tällä hetkellä olen esittelykäynnillä (postaus ajoitettu) <3

Kuvat: KN2


11 kommenttia:

  1. Kivoja juttuja oot bongannu <3 Mä tykkäisin tuosta Flower-vadista tosi paljon, upee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluaisin ehkä nyt ensimmäiseksi eniten noista tuon Sagaformin Duo yrttiruukun ja jonkun huonetuoksun. Pitää vielä hieman miettiä :)

      Poista
  2. Oijoi, ompas kaikkea kivaa! Tuo amppariansa kyllä pitäis niin saada partsille. Inhoon ku sinne tulee jotenkin sellasia hullun kokosia amppareita pyörimään ja mua ahisteleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kammoon amppareita yli kaiken, saatan jopa alkaa itkemään, jos amppari tulee liian lähelle. Amppariansaa pitää vielä miettiä, sillä kammoan yhtä paljon myös kuolleita amppareita.

      Poista
    2. Joo mää pelkään kans tosi paljon. Viime syksynä koin elämäni kauhun hetket ruuhkabussissa kun sellanen tokkurainen sekoamppari pyöri koko matkan mun ympärillä ja istahti mun päälle kolme kertaa! Pelotti ihan sikana ja sydän hakkas niin et olin varma et kuolen vähintään siihen :/

      Poista
    3. Mulla on ihan fobia. Mä yritin joskus olla paikoillani kun amppari on lähellä, mutta mulla salpautuu henki pelosta. Pakko juosta karkuun. Musta ja mun ampparifobiasta tehtiin kerran ihan lehtijuttukin.

      Poista
  3. Ihanuuksia. Olen kanssa harkinnut tuota amppariansaa jo aiemmin (tai itse tuunattua versiota siitä). PAljon muutakin kivaa olit löytänyt. Miten ne pörriäiset voivatkin olla niin ärsyttäviä. Tuntuu että pelkään sitä niiden surinaa enemmän kuin sitä pistämistä. Hyrh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua viime kesänä "vihdoin" pisti ampiainen ja sain kevyen paniikin siitä. Paniikki meni pian ohi, mutta kyllä rinnassa tutisi ja pistoskohtaa piti koko ajan tarkkailla. Niitä pullukkapörriäisiä säikähdän kyllä, mutten pelkää niin paljon kuin amppareita. Ampparit on niin ilkeän näkösiäkin. Lasin läpi kun katson niitä, mulle tulee ihan fyysisesti paha olo.

      Poista
    2. Sama juttu, ehkä vähän lievenpänä kuitenkin. Itseäni on kanssa vain kerran pistänyt amppari. Oli loppusyksy ja kotiin mennessäni seonnut amppari lensi suoraan päin ja tipahti tissien väliin ja pisti SINNE! Kiva ampparipelkoisen sitten kaivella sitä pistänyttä ampparia sieltä tissien välistä. YÖK. Mulle tuli kanssa sellanen olo että huhheijaa, olin ihan varma että myrkky levisi verenkiertoon ja suoraan sydämeen ja oli ihan sellanen olo että tässäkö se elämä oli nyt sitten. VAinoharhaisuutta kai suurin osa, mutta kyllä oli outo olo. En tajua miten ne ampparit voikin olla niin hyökkäävän näköisiä ja sitten vielä se kauhee surina ja leijuva liikehdintä. HYRH... Maalla ne ampparitkaan ei ole niin ahdistavia, mutta jotenkin täällä kaupungissa ne on ihan hulluja ja vielä päättömämpiä kun joutuvat sisälle. Siinä vaiheessa yleensä huudan miehen aina apuun, jos se vain on mahdollista.

      Poista
    3. No eipä ole kivoja kokemuksia sullakaan noista inhottavuuksista. :/ Mulla pisti viime kesänä ranteeseen. Oli kai eksynyt jotenkin ranteessani olevan muovikassin kahvan alle tms.

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...