10. toukokuuta 2012

Onks kengät hyvin, näkyyks kello?






Kotiutin tänään uudet kultani. <3 Tamariksen ballerinat Brandokselta ja Michael Korsin kello Keskisen Kullasta. Keskinen kyllä palvelee huippuhienosti! Tilasin kellon tiistaina illalla myöhään ja kello oli postissani tänään iltapäivällä. 

Mutta ai että mä olen rakastunut kellooni. Olen haaveillut tuosta kellosta jo vaikka kuinka kauan ja kun sen lyhennyksen jälkeen ranteeseeni sain, tuntui kuin olisin tätä ennen ollut alasti. Tämä oli niin mun juttu! <3


6 kommenttia:

  1. bling bling! Ihanaa kun saa nauttia pienistä asioista. Vaikka kello näyttää tosi raskaalle, onko? Olen itsekin harkinnut kellon asentamista ranteeseeni 15 vuoden tauon jälkeen. Mulla onkin noin 2000 kellon ranneketta yhdessä laatikossa (rohmu mikä rohmu, ilmaseksi sain), mutta kello puuttuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kultaliikkeessä, kun sain kellon käteeni suustani tupsahti "Oho, onpas se painava!" ;) Mutta äkkiä siihen tottuu!

      Poista
  2. Ihana ihana ihana!! Ja olipas tosiaan nopea toimitus, kerta kaikkiaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitkään olen tätä kelloa himoinnut, mutta sun vika että tilasin sen nyt ;) Mutta kiitos "potkusta", tätä ostosta en kadu.

      Poista
  3. Tositosi nätit kengät!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onki! Pitkään kattelin noita Tamariksen baltsuja, kunnes nyt sitten tilasin ne :)

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...