17. tammikuuta 2013

Keltaista kevääseen

En voinut vastustaa houkutusta (kiitos vaan Pöppis! ;)), vaan sain vimman keväisen parvekkeen sisustukseen ja "jouduin" tilaamaan keltaista ja pehmoista parvekkeelle. Tai nyt ainakin sijoitussuunnitelma osuu parvekkeelle.

Maggan torkkupeitto

Torkku on Ellokselta ja kiinnostuneet pääsevät suoraan torkkupeiton tuotesivuille klikkaamalla kuvatekstiä. Itselläni oli Elloksen omissa tarjouksissa käyttämättä -30% tarjous, jonka käytin tilaukseeni.


Sisältää mainoslinkkejä

18 kommenttia:

  1. Sä oot ihan keltsi :)

    Kivaa päivää <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, nyt toi keltainen on päässyt selkeästi niskan päälle ;) Mukavaa ja AURINKOISTA päivää sinnekin!

      Poista
  2. Ihania!
    Ja hei nainen, huomasin et sulla on sivupalkissa mun arvonta linkitettynä, mut varsinainen osallistumiskommentti puuttuu! Vielä muutama päivä aikaa... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho. Mites se on silleen mennyt, ehkä bloggeri sekoillut tai sitten minä! :D

      Poista
  3. Ihania torkkupeittoja :) Keltainen on kyllä sun juttu! Ottaisin ite tuon harmaan. Hitsi, mulla on ikävä humantooliiii...
    Istun kotona koneella tässä olohuoneessa keittiönpöydän ääressä ja aurinko tulee niin straight to my face että ihan itken!! <3 ilosta tietty. Tässä mä paistattelen Viirun kanssa kun sekin änkeytyi pöydälle :D Kaamos loppui eilen - Ou jeee <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä harkitsin tuota harmaata myös, mutta päätin sitten kuitenkin ottaa keltaisen :) Tänään ehkä lenkille, kun kerta tollasen kelin pisti! Ja hei, mun blogin sivupalkissa on linkki toiseen Humantool-arvontaan, joten käypä osallistumassa ja kokeilemassa onneasi!

      Poista
  4. Keltainen on bueno :) Lähde ihmeessä, sää on upea ja muutenkin se tekis hyvää kropalle ja mielelle <3 Mä kävin eilen osallistumassa siihen ;D toivon että onni osuis kohdalle!

    VastaaPoista
  5. Blogissamme on sinulle haaste :)Ihanan torkkupeiton olet löytänyt <3

    VastaaPoista
  6. Ole hyvä vain! ;D Ihana torkku,oon katsellu itse samoja. Tuo keltainen on kyl superpirteä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas kävin äsken Hobbarin sivuilla taistelua sormeni kanssa, että klikata noi samaiset tähtityynynpäälliset ja -torkun kotiin. Ei ollenkaan paha hinta setillä!

      Poista
  7. Kauniita peittoja:) Tuntuu, että haluaa keltaista itsekin joka paikkaan, nyt kun aurinko paistaa.

    VastaaPoista
  8. Voi että miten keväinen fiilis tuosta keltaisesta väristä tulee. Se passaa kyllä hyvin yhteen harmaan kanssa. Tässähän voi pikkuhiljaa alkaa jo suunnittelemaan parvekkeen kevätsisustusta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä ainakin aloitan jo suunnittelun, sillä eteläparvekkeelle, jossa on lasitukset tulee kevät paljon aikaisemmin kuin ulos! <3

      Poista
    2. Jeps, sama täällä. Eteläparveke lasituksella, eli pianhan siellä jo tarkenee hengailla. :D

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...