18. tammikuuta 2013

Uusi väri sisustuksessa

Niin siinä pääsi käymään, että harmaa ujuttautui myös minun sisustusväreihin. Ensin ripauksena patakintaissa ja palmikkoisessa kynttiläkipossa. Nyt sitten hieman lisää. Harmaan lisääminen ei tullut varsinaisesti minkään himotuksen johdosta vaan järkeilyn tuloksena. Joo, uskokaa tai älkää. ;) Syistä toiste, nyt kuvia kehiin!








Kokeilin erilaisia variaatioita tyynyjen sijoittelussa ja sinne se harmaa vaan sopii miten päin vain. :) Saa nähdä minkä verran harmaata väriä kotini tulee saamaan, ehkä se pääsee toiseksi pääväriksi valkoisen kanssa tai sitten se jää ripaukseksi.



26 kommenttia:

  1. Ihanan keväistä :) itse olen niiiiiiiin huono värikkäiden
    Värien käyttäjä! Harmaa & keltainen sopii yhteen hyvin!
    Täytyy hakea kukkia tänään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos tykkäät keltaisesta, voithan kokeilla sitä myös jonain pienenä yksityiskohtana sisustuksessa. Itse aloitin viime keväänä hankkimalla valkoiselle ruokapöydälleni keltaisen kynttilän. Ja sen jälkeen keltaiset pyyhkeet keittiöön. :) Alla linkki mun ensimmäiseen keltaiseen sisustusostokseen.

      http://www.whiteandfresh.fi/2012/03/yellowish.html

      Poista
  2. Hyvältä näyttää! Harmaa sopii tosi hyvin tuon pirtsakan keltaisen kanssa, tasapainottaa sitä jotenkin ihanasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, keltaisen kanssa sopii tosi hyvin valkoinen, harmaa ja musta. :) Oma fiilikseni on nyt noista harmaista yksityiskohdista tosi hyvä, silmä tykkää!

      Poista
  3. Ihan huippuja kuvia <3 ja oolalaa miten ihana tunnelma noissa kuvissa :) :)
    -Soili DM Koti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään itekin. :) Kiitos!

      Tällaista täällä mulla on, tosin nyt on kaikki tyynyt toisella puolella sohvaa kun mä aina linnottaudun tälle telkkarin puoleiselle osalle sohvaa. :D

      Poista
  4. Harmaahan on mitä mainioin sisustusväri! :D Sanoo hän, jonka olohuoneesta noin kolmannes on harmaata... ;) Mulle on tulossa toi sama tyyny, näyttää ihanalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytännön syistä pääasiassa harmaaseen päädyin, mutta kyllä vaan se näyttää hyvältä! Ainakin näin ripauksina. Ja toi tyynyn harmaa on just sopivan vaalea, nappiosuma. :)

      Poista
  5. Harmaahan on ihan loistava väripari keltaisen ja mustan kanssa. Se pehmentää yleisvaikutelmaa ja tekee kotoisemmaksi. :)

    Meillä yllätys yllätys, on käytetty aika paljon harmaata pehmittämään valkoisen ja mustan liittoa. Mukaan mahtuu aina myös joku tehosteväri ihan oman mielialan mukaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen aiemmin vältellyt harmaata, sillä en ole mitenkään erikoiseksi sitä värinä kokenut, mutta nyt käytännön syistä, kun tälle linjalle lähdin niin ihan kivaltahan se näyttää ja tosiaan hieman pehmentää kirkasta valkoista ja keltaista :)

      Poista
  6. Täälläkin tykätään harmaasta kera mustan, valkoisen ja nyt kevään/kesän uutuus värinä keltaisen... ;) Itselläni on ollut meinaan jo ainakin kolmena kesänä turkoosikausi. =)olen miettinyt samaa tyynyä!!! =) Vielä kun tekstissäkin on New York maininta!!! =)Tykkään!!!

    VastaaPoista
  7. Mähän siis rakastan harmaata! Toinen kissoistakin, se ADHD, on turkin väriltään pääosin harmaa. (Virallisesti se on sinivalkoinen, kissamaailmassahan siniseksi kutsutaan sellaista himmeänhopeaisen harmaata turkin väriä. vrt. venäjänsininen.)
    Käytännön syistä pitkälti mullekin on lisää harmaata tulossa sekä sohvan että nojatuolin muodossa, mutta ei kai se pahaa tee, jos osaa tykätä myös käytännöllisyyden asettamista rajoituksista ;D

    Harmaa sopii minusta tosi hyvin valkoisen ja mustan aisapariksi, noista sun kuvistakin huomaa heti, miten se tuo pehmeytta kontrastiin. Ja keltainen näyttää oikeastaan tosi ihanalta ripauksina siinä rinnalla :) Mulla oli vuosikymmen sitten paljonkin keltaista kotonani, ja sitten tuli totaalikyllästyminen. Nyt huomaan, että se alkaa taas miellyttämään silmää ;)

    Mä niin tykkään sun olkkarista. Se on vaan niin kutsuva ja kodikas. Ja oon tainnut lätkääntyä tuohon sun kynttiläkippoon... söötti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään! Valkoinen ja harmaa perusväreiksi ja ripauksina mustaa ja keltaista. <3 Toistaiseksi näyttää toimivan oikein hyvin! Ja säkin voisit koklata sitä keltaista, jos se kerran miellyttää. Pienen pieniä yksityiskohtia, jolloin voi kevyesti makustella. :) Ihana kans kuulla, että tykkäät mun olkkarista, se on meinaan lähestulkoon koko mun kotini. :D

      Poista
  8. Hyvältä näyttää! Oi miten sopiskin nyt sulle se mun arvonnan palkintona oleva pannunalunen! Sehän on kuin tehty sulle, toivottavasti arpaonni suosii :D

    VastaaPoista
  9. Harmaa on kyllä ihan huippu. Täältä löytyy sitä myös. Löysin blogisi ja liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmaa näyttäisi nyt todellakin olevan ihan kiva lisä tänne mun kotiin, toistaiseksi olen siis hyvin tyytyväinen. Ja kiva, että liityit mukaan, minäkin oon jo tovin seuraillut sun blogia. :)

      Poista
  10. O-HOI :):)

    Toi on JUST hyvä, kun on yx keltsi tyyny :):) LOVE IT!!!

    -S-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keltainen onkin mun rakas tehostevärini ollut jo pian vuoden <3

      Poista
    2. Harmaa on jes! Toi kynttiläastia on kiva:) Mistä niitä saa???

      Poista
  11. Kivan näköistä! Itse en ole harmaata koskaan ajatellut, mutta nyt olen alkanut haaveilla harmaasta lattiasta uuteen kotiin.. saas nähdä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis oikeesti mäkään en halunnut harmaata enkä kokenut sitä minkäänlaisena ihastuksena. Mä aloin yleisesti miettimään sisustusvärejä käytännön syistä ja niistä syistä sitten päädyin harmaaseen. Nyt mä sitten voin sanoa ihan tykkääväni siitä harmaasti sisustuksessa(kin). :) Harmaa lattia kuulostaa itse asiassa tosi kivalta. <3

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...